Pārlekt uz galveno saturu

Projekta administrators

Ja tu vēlies strādāt augu aizsardzības speciālistu kolektīvā (https://agrihorts.lbtu.lv/lv) un ikdienā atbalstīt zinātnisko personālu projektu vadības un citos ar institūta darbību saistītājos jautājumos, tad šīs darbs ir domāts tieši Tev!

Tavas atbildības jomas:

Projekta pieteikumu un regulāro finanšu atskaišu iesniegšana pieteikuma sistēmās LAD, LZP NZDIS, CFLA, Jems, HORIZON. Projektu veidi mainās atkarībā no institūtā realizētiem projektiem. Komunikācijas uzturēšana ar uzraugošajām iestādēm savas kompetences ietvaros;

Finanšu dokumentu uzturēšana (algas kartiņas, materiālu un pakalpojuma rēķini, infrastruktūras tēriņi); naudas plūsmas kontrole projekta un institūta vajadzībām - ikmēneša izpildes rādītāju ievadīšana iepriekšizveidotajā sagatavē;

Līgumu sagatavošana un parakstīšanas procesa kontrole, vadoties pēc līguma sagataves; līgumsaistību un savlaicīgu līguma slēgšanas termiņu izpildes kontrole, lai nodrošinātu veiksmīgu projekta izpildi;

Lietvedības sistēmas uzturēšana - līgumu, rīkojumu, dažādu iesniegumu, sarakstes reģistrēšana lietvedības sistēmā Namejs;

Laicīgu rēķinu apmaksas un izrakstīšanas/saņemšanas procesa kontrole; Rēķinu ievadīšana HOP sistēmā un atbilstošo pavadošo dokumentu sagatavošana;

Institūta maršrutu lapu sagatavošana -īpaši noslogots periods no aprīļa līdz augustam;

Organizēt projektu sanāksmes, pasākumus un dokumentu apmaiņu ar projekta partneriem;

Nodrošināt projekta publicitāti par projekta īstenošanu atbilstoši LR un ES normatīvo aktu prasībām.

Sagaidām no Tevis:

Spēju ātri mācīties un apgūt jaunas un daudzpusīgas zināšanas;

Strādāt dinamiskā vidē, ņemot vērā projektu cikliskumu: iesniegšana, realizēšana un pabeigšana; Gatavība lielai slodzei dažādos projekta posmos un gada kalendārajos mēnešos. Piemēram, novembris ir vairāku projektu finanšu atskaišu noslēgšanas mēnesis;

Atbildības sajūta un precizitāte, spēja strādāt komandā.

Piedāvājam Tev:

Darbu zinātniskajā institūtā;

Iespēju apgūt jaunās zināšanas un prasmes par dažādiem projekta veidiem, lietvedības sistēmu un dokumentu aprites sistēmu;

Pilna darba laika darbu klātienē;

Profesionālās izaugsmes un kvalifikācijas uzlabošanas iespējas;

Bruto alga no EUR 1600 līdz EUR 2000 par pilnu slodzi (atkarībā no kvalifikācijas un pieredzes);

Izskatīsim arī pretendentes/us nepilnai darba slodzei.

 

Prasības kandidātam:

Augstākā izglītībā ekonomikā, projektu vadībā vai citā saistītā nozarē;

Pieredze Latvijas fondu (sadarbība, subsīdijas, demonstrējumi), Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu (piemēram, ERAF, ANM, H2020, Horizon Europe, ERA-NET, Interreg) projektu sagatavošanā, īstenošanā un/vai administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;

Stratēģiskā un analītiskā domāšana;

Ļoti labas latviešu valodas un vēlamas angļu valodas rakstības un mutiskās zināšanas;

Teicamas prasmes ar MS Office;

Labas komunikācijas prasmes un spēja darboties komandā;

Vēlme mācīties un spēja iekļauties kolektīvā.

Darba vieta: Jelgava, Paula Lejiņa iela 2

Kontaktpersona: Viktorija Zagorska, Augu aizsardzības zinātniskā institūta “Agrihorts” direktore, e-pasta adrese: viktorija.zagorska@lbtu.lv.

Gaidīsim Tavu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošus dokumentus līdz 2024. gada 8. augustam ar norādi: pieteikums Projektu administratora/es amatam. 

Pieteikumu ir iespējams iesniegt klātienē Agrihorts institūta administrācijā Jelgavā, Paula Lejiņa ielā 2, 1.stāvā (9:00-17:00), vai, nosūtot uz e-pasta adresi: viktorija.zagorska@lbtu.lv

 

Lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.